Wednesday 25 January 2012

Suatu Petang :')

HAHA :D petang tadi . Nak tahu ape yang aku buat ? HAHA :D aku pergi merempit dekat Padang Polo . HAHA :D naik ape ? Naik motor lah kan . Tak kan naik kereta sorong pulak kan ? HAHA :D memang beshh (Y) pergi merempit tadi . If , kalau terjumpa , sorry , tak perasan . Sebab aku bawak laju . HAHA :D ada bonggol pun , aku pakai langgar je . Weeeeeeeeeeeee :3 tak percaya ? tak percaya sudaa lah an an --' dengar ni eh "Kecil kecil cili padi" so , tak heran lah kan , aku yang kecil ni , pandai bawak motor . Btw , just motor ego  je yang aku pandai bawak . Apa yang susah ? Press je minyak then , jalan lah dia . Weeeeeeeee :3 sape yang naik dengan aku , silalah pakai HELMET tahu . HAHA :D bukannya apa , bukan ke wajib pakai helmet tu untuk keselamatan ? HAHA :D dah merabai dah aku ni . HAHA :D kisah apa kan ?

Tu je kot yang aku nak story . K papai . Muahaha :*



- Love You Damn Much -

No comments:

Post a Comment